sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Vähän kaikkea :)

                                                                Heippa hei :)

Nyt on sitten nukuttu yksi yö ilman Aleksia. Tyttö nukkui ihan hyvin, vaikka heräsikin kolmesti. Ei se niin paha kuitenkaan ollut, koska Evelyn oli niin väsynyt jo ennen kahdeksaa illalla, että  mä laitoin sen jo silloin nukkumaan :) Mun oli pakko käyttää Eve nopeasti kylvyssä ja viedä untenmaille :) Tänään Aleksi onkin varmaan jossakin viiden aikaa kotona.

Mun kaveri Salla oli meillä yökylässä, koska mä halusin seuraa eiliseksi. En yhtään tykkää olla yksin kotona :/ Tai no onhan mulla Evelyn mutta se nukkui kuitenkin jo vähän jälkeen kahdeksan ni oli kyllä ihan kiva, että oli seuraa täällä.

Ulkona on taas niin hieno ilma. Uskaltaudun jopa laittamaan shortsit jalkaan. (Minä joka pääsin eroon villasukista ja leggingseistä housujen alta just vähän aikaa sitten) Mittarista kun katsoin näytti äsken +15, mutta myöhemmin ilmeisesti parhaimmillaan +24 astetta, siis jos sääpalvelu nyt oikein näyttää :) Ihanaa kun on kesä tullut. Yleensä mä olen enemmän talven ihmisiä, mutta vanhemmaksi tullessa osaan kyllä arvostaa kesääkin :D 

Tänään me ajateltiin Evelynin ja Sallan kanssa mennä kuvailemaan pihalle Sallan järkkärillä. Ainut vaan, että Salla ei löytänyt omaa laturia siihen kameraan ja siinä on vaan kaksi pykälää akkua. Noh jos tulee jotain julkaisu kelpoisia kuvia niin enköhän mä voi ne tänne lisätä :)

Ja arvatkaa muuten mitä, menin äsken ihan huvikseni kokeilemaan jos saisin Evelynin nukkumaan päiväunia omaan huoneeseen ja omaan pinnasänkyyn. Noh annoin tytölle maitoa ja sitten kun hän ei enään halunut, kokeilin jättää yksin tuonne huoneeseen ja menin itse olkkariin. Hetken päästä menin katsomaan ihmeissäni kun mitään ei enään kuulunut sieltä suunnalta, noh siellä se nyt nukkuu  sideharso kasvoilla ja peitto päällä JEE! :)

TODISTEAINEISTOA TÄSSÄ! 






2 kommenttia:

  1. Aattelitko nyt alkaa nukuttaa evee omas huoneessa? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä vielä ihan raaski :D päiväunia kyllä mut yöt nukkuu vielä meidän kanssa makkarissa :)

      Poista