lauantai 24. toukokuuta 2014

Ostokset.

Noniin nyt ehdin kuvaaamaan uudet ja ei niin uudet vaatteet joita olen ostanut itselleni ja myös Evelynille, elikkä tässäpä näitä tulisi:

Ensimmäinen ostokseni oli tämä reppu. Olen etsinyt reppua jo pitkään, koska kaikki laukkuni ovat melkeimpä rikki ja pienen lapsen kanssa on helpompi toimia kun on reppu plus tietenkin sitä on paljon helpompi kantaa :) Tää nyt ei ole just sellainen mitä olisin halunut jos olisin itse päättänyt kaikista maailman repuista mutta kyllä tuo kelpaa ja ihan kivakin on mun mielestä. Aijon kyllä ratkojalla ottaa nua merkit pois tuosta repusta ja laittaa niiden tilalle niittejä. Jotenkin noi merkit ei ole mun tyyppisiä :D Tämä reppu on ostettu Newyorkerista ja taisi maksaa 19.95 €.


Seuraavana oiskin sitten tää mun leopardi kuosinen puku :) Aivan ihana mun mielestä!! Huonoina puolina, että on näillä keleillä tosi hiostavaa kangasta.. Tämä on kuitenkin myös sellainen mitä olen etsinyt :D Tän ostin ihan vaan facebook-kirpparilta ja hintaa oli posteineen 15 €.


Kolmantena bikinit. Voi luoja! Bikineitä joutuu testailla aina ihan todella paljon ennenkuin löytyy mitään hyviä. Mulla oli sylillinen kaikkia eri bikineitä valikoituna Newyorkerista, mutta näihin pinkkeihin bikineihin päädyin ison testaamisen jälkeen. Ihan vaan siksi, että pinkki on mun yksi lempiväreistä ja nämä olivat kivan näköiset mun päällä :) Kuva ei vastaa ihan oikeaa väriä, tämä kuva vaalentaa tätä pinkkiä hieman. Oikeasti kirkkaammat pinkit. Yläosa bikineistä maksoi 12,95 € ja alaosa maksoi 7.95 € ja nämä siis sieltä Newyorkerista mistä aikaisemmin jo mainitsinkin.


Noniin ja sitten vihdoin Evelynin vaatteisiin. Nämä oli mummo löytänyt jostakin kirpparilta, elikkä pinkki ihana mekko, vaaleanpunainen t-paita ja lyhyt vaaleanpunainen bolero. Näiden hintaa en tiedäkkään, mutta olivat kivoja :) Kiitos mummolle siis!


2 kommenttia:

  1. Ihania juttuja ja noi biksut on syötävän söpöt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihastuin noihin myös ja kerrankin oli mun kokoja. Yleensä aina kun löydän jotain kivaa niin on joko liian pieniä kokoja tai sitten liian isoja :D

      Poista