keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

uudet hiukset :)

Tänään oltiinkin aamu 11:00 saakka iltaan asti kylässä Evelynin kummitädillä Kristalla :) Eve ei edes tällä kertaa saannut ujostus kohtausta IHANAA! 

Saatiinpas Kristan äiti samalla leikkaamaan mulle uudet hiukset. Oon jo pitkään halunnut leikata ne mun entiset pitkät "kesä hiuksiksi" ja mielellään vain hieman alle olkapäähän :) Kristan äiti ei ole kampaaja mutta voin rehellisesti sanoa, että hän osaa leikata mun hiukset juuri niinkun mä haluan ja paremmin kun yksikään kampaaja on koskaan mun hiuksia leikannut. Mä olen useimmiten ollut hyvin tyytymätön kampaamon työhön, koska mä olen tosi tarkka mitä mun hiuksille tehdään ja haluan, että ne on leikattu juuri niin kun itse sanon :) Outoa kyllä sinänsä, että kampaajat eivät ole saaneet mun hiuksista sellaisia kun olen pyytänyt :D No mutta nyt oon kyllä enemmän kun tyytyväinen.

Pituudesta lähti kyllä hurjasti pois mutta niinhän mä halusinkin :)
Tässä kuvaa niistä. Tää on kyllä aika huono kuva kun napsasin äkkiä vaan itse, voin lisäillä uuden sitten kun saan jonkun hyvän :)



Mitäs pidätte mun hiuksista? Tai kummat oli teidän mielestä kivemmat nämä vai entiset?

Itse ainakin tykkään näistä!!

Illalla me sitten lähettiinkin Aleksin, Evelynin ja Kristan kanssa hakemaan ruuat krillausta varten taas vaihteeksi :D Noh oli kyllä hyvää :) Evekin nukahti samantien kun hänet laittoi sänkyyn yöunille, vaikka tänään Eve nukkuikin kahdet parin tunnin päiväunet :o 


Nyt voisin itekkin pikku hiljaa kömpiä sänkyyn :) Hyvää yötä kaikille ♡

2 kommenttia:

  1. Tosi kivat!! Sulle vois sopia vieläkin lyhyemmät hiukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo mä ekaksi pyysin josko oisi Kristan äiti leikannut mun hiukset tohon olkapäille saakka mutta ei se sitten uskaltanut kun lähti jo valmiiksi niin paljon hiuksia :D

      Muakin alkoi tässä vaiheessa jo kauhistuttaa :) Nyt olen kylä enemmän kun tyytyväinen näihin :)

      Joskus mulla on itseasiassa ollutkin vielä lyhyemmät, mutta mä koen omaksi jutuksi pitkät hiukset. Paitsi näin kesäisin :D

      Poista