keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Tiistai, keskiviikko ja lauantai jutut :)

Tulinpa taas päivittelemään kuulumisia :) 

Eilinen päivä meillä meni ku siivillä :) Oli koko päivän kaikkee tekemistä. Ekaks kun herättiin aamulla Evelynin kanssa, Minna ja Miro tuli meille ja lähettiin käymään kaupassa hakemassa mulle aamupalaa ja meille jotain hyvää kahvin ja teen kanssa :) Nopeella päätöksellä ostettiin suklaa muffinit :D Evellä ja Mirolla oli taas hauskat leikkimattoleikit kun läpsivät toisiaan aina vahingossa :D Eipä nuo siitä mitään välittänyt. Leikki vaan ilosesti :D Noh meillä me sitten oltiin johonkin puol kahteen saakka kunnes lähettiin sitten käppäilemään pihalle ja me Evelynin kanssa mentiin viettää aikaa Evelynin tädille Kristalle :) 


No Kristalla sitten hurahtiki aika ja oltiin vasta puol yhdeksän maissa kotona :D Kyllä huomas, että mua ei oo luotu olemaa nykyään enään niin kauaa missään, vaikka kivaa olikin. Mulle ihan oikeesti tuli huono olo siitä, että olin niin kauan kaverilla ja Aleksi oli yksin kotona :o Mä kyllä pyysin Aleksiaki sinne mut ei se vissiin jaksanu :D Mä en oikeen välillä itekkään tajua itteeni :D Aleksin kanssa kuitenkin soiteltiin jo tolla välilläkin ja kirjoteltiin :D Kai mulla oli vaan sitä ikävä... Tottunu kumminki olemaan joka päivä yhessä :D

Eve tykkäs Kristan veljen koirasta :D



Noh tänään sitte käytiinki aamusta Even ja mun kaverin Sallan kanssa Even tädillä (mun siskolla). Mulla tuli siellä joku siivous into ja siivosin niiden koko yläkerran sillä välin kun Laura oli kaupungilla Mikon kanssa :D Kerettiin me välissä laulaa vähän singstariaki Sallan kans :D

Loppu päivä vietettiinki sit ihan vaan minä, Evelyn ja Aleksi. Tehtiin niitä näitä :) Nyt on hyvä taas olla ku oltiin yhessä paljon :) 

Huomenna Aleksilla on koulutuspäivä töissä ja minä ja Evelyn odotetaan mummoa kylään. Illalla sitte Sonja eli Even kummitätsä (Aleksin sisko) tulee kylään ja lauantaina me mennäänkin Kristan synttäreiden kunniaks keilaanmaan Kristan, Henkan ja Aleksin kanssa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti