tiistai 15. huhtikuuta 2014

Kuulumisia taas :)

Meillä oli ihan kiva viikonloppu. Aleksikin oli kotona ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon :) (ei siis ollut töissä 8 tuntia

Viikonloppuna taidettiin lauantaina istua mun siskolla ja viettää aikaa. Vai oisko ollut perjantai :D Ei voi kaikkee aina muistaa mut jokatapauksessa me grillailtiin illalla nam oli hyvää :p Ensimmäiset makkarat ja muuta grilliruokaa :D 

Noh sitten sunnuntainahan mä odotin kun kuuta nousevaa, että pääsen availemaan ovea pikkunoidille ja muille pääsiäis lapsille, mutta kuinka ollakkaan mun sunnuntai meni sairaalassa istuen -,- Ei siitä sitten sen enempää... Sunnuntaina me myös illalla lähdettiin käymään Evelynin papalla, enolla ja mummopuolella :)) Ne oli tehny meille ruokaa ja sellasta kaikkea. Oli ihan kiva nähdä niitäkin :))

Eilen ei oikeestaan kauheemmin tehty mitään. Akeksi oli töissä ja Evelyn nukkui 4 h päiväunet. Siis kuvitelkaa neljä tuntia!! Käytiin me kaupassa jne :)

Tänään sitten ollaanki käyty Evelynin kanssa jo kaupungilla :) Myös Minna ja Miro oli meillä käymässä pitkästä aikaa.. Nyt odotellaan isiä kotiin töistä. Evelyn nukkuu päiväunia mutta mä oottelen Aleksia :) Ei varmaan jaksa tänäänkään kamalasti enempää mitään tehdä. Mä olen taas ihan todella väsynyt kun Eve nukkui aika huonosti viime yön.

Huomenna meillä onkin neuvola ja neuvola lääkäri joka tutkii Even korvat eli tekee jälkitarkastuksen rs-viruksen jälkeen ja sitten saadaankin aika maito altistukseen :)) VIHDOIN!! Todella ärsyttävän pitkä prosessi tuo maitoallergian kanssa oleminen ja kaiken maailman testejen tekeminen...

Mulla olis taas yksi aihe mistä haluaisin kirjoittaa mutta täytyy vielä miettiä teenkö sitä ja miten asiani ilmaisen :D

Nyt mäkin rupeen lepäämään.

Miten teillä on alkuviikko sujunut? Ja onkos teidän lapsillanne todettu tuota ikävää maitoallergiaa? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti