tiistai 25. maaliskuuta 2014

Vähän kaikkea :)

Moikka :)

Tulinpa taas kirjottelemaan kun on näin illasta aikaa :) Ihan taas vaan perus kuulumisiamme :)

Eilen oltiin Evelynin kanssa käymässä mun serkun luona syntymäpäivä "kahveilla" oikeastaan teellä, koska mä en oo juonnut yli vuoteen enään kahvia. Se jäi jotenkin ihmeen kaupalla pois mun joka päiväisestä tavasta. Mä ihan oikeesti olen juonnut kolmen vanhasta asti kahvia ihan aikuis iälle saakka, kunnes rupesin odottamaan Eveä ja en voinut sietää kahvia ja sen hajua mun alku pahoinvointejen aikana... Niimpä se jäi ja helposti jäikin :)

Oli taas mukava nähdä serkkua pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia. Mun serkku saa kesäkuussa myös vauvan, jospa Evelynistä ja tästä uudesta pikkuisesta tulisi hyvätkin kaverit :)) Oon yrittänyt udella serkulta kumman hän saa, mutta hän ei millään suostu mulle kertomaan plaah : D Mä kun tunnetusti olen utelias >: D

Nooh tänään sitten Evelynin mummo eli mun äiti tuli kyläilemään meille. Evelyn on alkanut jo nyt vierastamaan :D Taisipa sitä pieni itkukin päästä kun näki mummon :D Leikittiin Even kanssa tänään taas vaihteeksi leikkimatolla, Evelyn tykkää leikkiä siinä kovasti kunhan äiti on vieressä katsomassa ::D



Sit laitettiin myös Even vaatekaappia uuteen uskoon.. Tyttö on kasvanut taas niin älyttömästi, että muovipussillinen lähti varastoon talteen odottamaan sitä seuraavaa vauvaa ;) Okei nyt ei sitten mitään johtopäätöksiä sillä mä en tietääkseni ole raskaana : D Mulle riittää nyt aluksi Eve kun on vielä niin pikkuinen :)

Huomiselle varattiinkin sitten Even 3 kk neuvola rokotukseen aika. Vähän jännittää tuleeko tytölle kuumetta vai ei kun sanovat, että siitä rokotteesta voi tulla. No mulla on valmiina panadol suppoja jos niitä tarvitsee :) 



Mulle tuli myös äsken tällänen mieliteko, että mä haluan täytekakkua. Pakko oikeesti varmaan huomena leipoa :D Leikitään vaikka sitten, että on joku merkkipäivä ;) Kakku voi vaikka olla sitä varten, että Evelyn oppi kääntymään : D Uskotellaan, että kakku on sitä varten, niin voi hyvällä omatunnolla sitä syödä ilman, että miettisi lihoamista :: D



Huomena jos vaan suinkin kerkeen niin tuun päivittämään 3 kk neuvola kuulumiset jne.. Vaikka Evehän tosiaan on jo kohta 4 kk. Rokotuksen anto vain pääsi venähtämään tytön kipeyden takia :/ Onneksi nyt ollaan jo melko terveinä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti