lauantai 1. maaliskuuta 2014

Niitä näitä :)

                                                Moikka moi taas :) 

Meillä oli eilen ihan mukava päivä. Aamusta Laura tuli herättämään mut ja Evelynin 
kylläkin kello 11:00 :D 

Myös pappa, Piia ja Veeti kävi täällä :) Elikkä mun isä, sen vaimo ja mun pikkuveli.
Plus tietty Piian vanhemmat :) Piti pitää niille erikseen synttäri kahvitukset kun
ne oli koko viikon ollu kylpylässä eikä pääseet torstaina tänne kun mulla oli oikeasti
synttärit :) 

Sain lahjaksi rahaa ja ihania Oriflame tuotteita :)

Vasemmalla ylhäällä ruusun tuoksuinen vartalon pesuaine.
Oikealla ylhäällä Milk and honey käsisaippua.
Vasemmalla alhaalla Volume Mascara.
Oikealla alhaalla Tender Care huulirasva.




Myös Evelyn sai ensilusikoita kaksi ja Muumimaailmasta tuliaiseksi ihanan pinkin muumi t-paidan :)



Kun vieraat oli lähtenyt meille tuli vielä Jonna ja Roni kylään. Roni on siis Even kummisetä :) Niiden kanssa istuttiin ekaks tässä meillä iltaa ja sitten päätettiin lähtee kauppaan ja kokkaamaan ruokaa Ronille ja Jonnalle :) Päädyttiin perinteiseen pasta pologneseen (jos se nyt noin kirjotetaan :D aivan sama :D). Siinä samalla me sitten katottiin Teemu Selänne dokumentti telkkarista : ) Sen jälkeen kello oliki jo niin paljon, että piti lähtee laittamaan Evelyn nukkumaan :) 

Tänään ei oo oikeen vielä mitään tekemistä tiedossa, muutakun varmaan Aleksin äiti eli Even mummo tulee kattomaan Evelyniä ja mulle tehdään mahdollisesti tänään se tatuointi. En kai oo siitä vielä täällä puhunutkaan :) Varmasti haluutte nähdä kuvaa sittenkun se on valmis :) En kerro kuitenkaan siitä sen enempää vielä :) 

2 kommenttia:

  1. Tuo Tender rasva on niiin hyvää. Mä käytän sitä aina ja huulet vaikka olis kuinka rohtuneet niit tulee pehmeiksi... ja oon vauvalla käyttänyt paljon :)

    VastaaPoista
  2. Joo niin on :) mulla on ollu tosta samaa merkkiä mut sitä kirsikan tuoksuista ja se on ihana kans :)

    VastaaPoista