torstai 13. maaliskuuta 2014

Siivoilua ja uutta autoa :)

Terveppä terve :D

Mä tulin nyt tänne kertomaan, että vihdoinkin Aleksin autokuume sai loppunsa :D
Se tosiaan osti meille uuden auton :) Nyt mahtuu vaunut autoon ja ehkä vähän muutakin :)
Tänään mennään Aleksin töiden jälkeen hakemaan autoa eri kaupungista :) Mitähän kivaa mä voisin ostaa sellasta mitä oon halunnu pitkän aikaa :D Uusi telkkari olis ainakin kiva :) Okei okei meillä on hyvä telkkari, mutta se on olohuoneessa :D Tarviihan makkariinkin telkkarin vai mitä?? :D 


Me ollaan molemmat Even kans vieläkin kipeinä. Silti mä oon tänään Evelynin päiväunien aikana siivonnu kämpän ja kahvitellu veljen kanssa :D Mä en tajuu oikeen ku ennen Evelyniä meillä ei ollu mitenkään yli siistiä. Kaikki oli ehkä vähän hujan hajan. Mutta nyt mulle on tullu joku ihan ihmeellinen siivous into. Siivoon joka päivä tätä meidän kämppää... Ja se miten jaksan tätä siivota on vaan siitä kiinni, että mä haluan
Even asuvan puhtaassa kodissa ja jos vaikka joku ylläri vieras sattuukin tulemaan niin on kiva kun on siistiä.
Toisaalta lapsiperheissä tulee aina väkisinkin sotkua. Varmasti sitten kun Evelyn on isompi niin meilläkin rupee sitä sotkua olemaan. Luulen, että lelut on hujanhajan lattioilla :D

Kohta vois ruveta tekemään Aleksille ruokaa kun se tulee töistä :D Se oli ostanut meille
Lasagne tarvikkeet :) 

Ulkonakin olis niin ihana ilma, mutta ei me sinnekkään voida mennä, ettei Evelyn tuu enempää kipeeksi :( 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti