sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Perheenlisäystä tiedossa!

Heippa kaikille!

Saatiinpas Aleksin kanssa tietää 28.12, että,
.
.
.
.
.
.
.
.

Meidän pikku Evelyn saa pikku-siskon tai pikku-veljen!!

Mä olen siis raskaana! Laskettu aika raskauslaskurin mukaan olisi 10.8.2015, eli tällä hetkellä mennään jo viikolla 9 :) Varmaa aikaahan tietenkään en osaa sanoa, mutta jos nyt lasketaan kuukautisten pois jääminen, niin tuolta näyttäisi laskettuaika.


Nyt vaan toivotaan, että kaikki menisi hyvin. Neuvola-ajan sain varattua 5.1.2015. Silloin kai vain höpötellään ja varataan mulle aikaa varhaisultraan. Siellä sitten nähdäänkin pikkuinen ensimmäistä kertaa.

Raskausvaivat on alkanut, ja samalla kaavalla mennään niinkuin Evelyniä odottaessakin. Aluksi tuli kova kipu keuhkojen ja ylävatsan kohdalle, jolloin mulla epäiltiin sappivaivoja, mutta luulempa, että saatoin selvitä siitä ja se olikin vain sama juttu mikä Evelyniä odottaessa TOIVOTAAN! 

Huonovointisuutta mulla on ollut jo reilusti yli kolme viikkoa, oksentanut en vielä ole, mutta tää olo on jotakin ihan kauheeta. ( se siitä riemusta, tänään oksensin).Välillä meinaan myös nukahtaa pystyyn, väsymyksen takia. Nukkunut mä kyllä olen päiväuniakin, mutta ei ne oikeen mitään auta.

Muuten kaikki on tällä hetkellä hyvin ja voidaan hyvillä mielillä odottaa uutta vauvaa syntyväksi.

Näimpä tämä blogi muuttuu nyt myös hieman siltä osalta, että saatte kuulla raskausajan kuulumisia, Evelynin touhujen lisäksi ♡

                      <3 -Riikka

3 kommenttia: