maanantai 19. tammikuuta 2015

Fiksu tyttö!

Evelyn on kyllä ihan mahtava. Mä olen kertonut neidille, että äidin masussa asustelee pikkusisko tai pikkuveli, niin tyttö tulee melkeimpä joka päivä nostamaan mun paitaa ja silittämään mua vatsasta. Välillä jopa halii mun vatsaa ♡

Voiko oikeasti noin pieni jo tajuta, kun olen sille kertonut, että masussa todella on joku?

Välillä musta muutenkin tuntuu, että Evelyn tajuaa asioita todella paljon ikäisekseen. Kaippa se on ihan fiksu tyttö. (Eipä oo ainakaan äitiinsä tullut :'D)


Tänään muuten paukkuu rv 11 :) Olo on aina välillä suht hyvä, kunhan muistan syödä/juoda vähintään kahden tunnin välein jotain pientä. Perjantaina meillä olisikin se ensimmäinen ultraääni, jossa tavataan meidän pikkuinen ensimmäistä kertaa. Mua tosiaan jo jännittää!

Nyt me Evelynin kanssa katsotaan hetki piirrettyjä ja sitten mennään iltapuuhiin ja nukkumaan.

Mites teidän päivä on tänään mennyt?

                           ♡ -Riikka

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit ♡ joko on masu ruvennu kasvamaan?tahon kuviaa! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se vähän on isompi mitä hetki sitten :) Saat kuvia heti kun saan aikaiseksi ottaa niitä :D

      Katsotaan seuraavassa postauksessa :)

      Poista