tiistai 1. heinäkuuta 2014

Omaa aikaa.

Mökillä on ihanaa!

Tiedättekö sen tunteen kun ootte ihan yksin hiljaisuudessa jossakin ja kuuntelette vaan nuotion pauketta ja lintujen laulamista, vesi loiskuu ja saatte vaan olla rauhassa. Joskus ihan oikeesti tarvitsee sitä omaakin aikaa.

Mun rakas pikkuinen on päiväunilla tätinsä kanssa mökissä, tytöt on sisällä ja pojat meni käymään kaupassa. Mä istun tällä hetkellä nuotion ääressä, kuuntelen Cheekkiä, joka siis on mun lempi laulaja ja mietin kaikkea mitä mieleeni tuleekaan. Tätä rauhallisuutta ei nykyään ole tarjolla usein. Mä rakastan mun pikkuista ja mun miestä, mutta välillä se oma aikakin on tarpeen.

Tulin vaan avautumaan tänne ja kertomaan mietteitäni :) Nyt kuitenkin hauskaa loppu päivää kaikille ♡ 




                                ♡ -Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti