maanantai 14. heinäkuuta 2014

Internetissä shoppaus :D

Kyllä tää Internetissä shoppaaminenkin on rankkaa. Aloittaa aina ihan alusta katsomaan joka eri vaatekategorian niin mulle kun Evelynillekkin ja joka kerta ostoskoriin tulee uusi vaate lisää ja hinta vaan nousee. (Aleksille mun ei onneksi tästä kaupasta tarvitse shopata, koska ne vaatteet eivät malliltaan meidän kummankaan mielestä Aleksille sovi :D) Tässä oikeesti rupee särkemään päätä jo kun katsoo tuota ostoskoria.. (Karsinko vai enkö karsi? siinäpä vasta kysymys.) ehkä mun pitäisi vain painaa raksia tuolta oikeasta yläkulmasta ja unohtaa tälläinen, mutta jotenkin mun mieli ei anna periksi :D

Niin siis tuli nyt sitten shopattua mulle ja Evelynille uusia vaatteita. Itse tarvitsen oikeesti niitä, koska huomasin, että kun olin raskaana olin heittänyt suurimman osan mun kesä vaatteista pois.. Tyhmä mikä tyhmä! Kai mä jotenkin olin ajatellut, että kun on vauva maha niin en saa sitä enään ikinä pois ja sellaiseksi se jää.. Nyt kun katson vaatekaappiini, mulla ei ole enään yhtäkään hametta, ei arkista kesämekkoa eikä enempää shortseja kun kahdet. Okei on mulla kolmet, mutta mä en käytä niistä yhtiä..

Evelynillä on kyllä vaatteita pilvin pimein, mutta aina kun shoppailen itselleni vaatteita niin pakkohan mun on myös sinne lasten vaatepuolelle kurkata. Siellä on aina niin suloisia vaatteita, että niitä ei kyllä kauppaan voi jättää. Niinpä Evellä on vaatteita ihan mielettömästi "ja Aleksi tykkää". Sukkia mun oli pakko Evelle tilata, koska niistä Even omista sukista suurin osa on jo jäänyt pieniksi.

TILATTU ON NYT!

Minulle itselleni: 

trikootoppi, trikoomekko ja yhdet shortsit.

Ja Evelynille:

housut, pitsishortsit, sukkia 5 paria ja aivan ihanat vaaleanpunaiset ballerinat :)

                                                              <3-Riikka

2 kommenttia:

  1. mä oon kans sellanen et ku ostan itelleni jotain nii pakko ostaa helmille samalla muuten tulee jotenki huono omatunto :D

    VastaaPoista