sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Mökkireissulta paluu kotiin.

Moikka moi.

Me kotiuduttiin edellispäivän aikana mökiltä. Mökillä oli kyllä ihanaa ♡ Harmittaa kun piti lähteä pois. Valokuvia tuli sieltä otettua jonkin verran mun kännykällä, mutta suurin osa oli joko huonoja tai sitten ne olivat hyviä , mutta ei silti julkaisu kelpoisia. 

Tehtiin mökillä vähän kaikkea, mutta sen olenkin kertonut jo viime kirjoituksissani, joten sen kummempia selittelemätää mennään näihin meidän mökki kuviin mitkä on tänne päätynyt :)

















Meidän vuokramökki näytti aikalailla omakotitalolta niin sisältä kuin ulkoakin. Ekaksi oli sellainen tunne, että ei edes olisi mökillä, koska mökki oli jotenkin niin avara ja huoneet olivat todella isoja. Mä olen itse tottunut sellaisiin mökkeihin missä on vaan pari huonetta ja ne ovat suht pieniä. Jotenkin ahtaamassa mökissä on mielestäni enemmän mökki fiilistä.

Mitä mieltä te olette?

Viihdyttiin kuitenkin kaikki paremmin kuin hyvin tuolla mökillä ja Evelynkin selvästi nautti kun sai olla välillä jossakin muualla kuin kotipiireissä. Vielä ajateltiin viedä Evelyn Korkeasaareen ja jotakin muutakin mahdollisesti, koska Aleksilla on vielä kaksi viikkoa lomaa jäljellä :)

Noh sen kummempia taas selittelemättä Evelyn nukkuu vielä ja mä ajattelin nousta valmistautumaan, että ehditään jossain vaiheessa Even kanssa lähteä puistoilemaan Minnan ja Miron kanssa :)

Ihanaa päivää kaikille ♡

                               ♡-Riiika

2 kommenttia:

  1. Mä taas oon niin mukaviuuden haluinen että melkeinpä vaadin mökiltä oikean wc:n, sähköt jne :D Ehkä just ja just voisin olla yhden viikonlopun sellasessa perus sähköttömässä mökissä :D
    Ihan super suloinen Eve <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo luksustahan siis on kun tämä mökki missä oltiin oli ainoa siltä koko rannalta missä oli sisä vessat ja suihku :)

      Joo se on :D

      Poista