maanantai 28. syyskuuta 2015

Omaa tyyliä hakemassa.

Mä olen jo pidemmän aikaa soutanut ja huovannut näiden mun hiusten kanssa. Milloin olen halunut pitää lyhyitä hiuksia ja milloin pitkiä. Välillä on ollut tummaa ja välillä pinkkiä.

Nyt kuitenkin mulle on iskenyt joku ihmeellinen "haluan hiukset vaaleammaksi" vaihe. Niimpä mä ostin vaalean raita värin vielä ennen ristiäisiä, jotta ehdin korjailla raitoja, jos tarvitsee.


Mulla siis oli ennen Pätkiksen raskautta ja itseasiassa vielä raskauden alkuvaiheessakin pinkit hiukset. Kuitenkin raskauden aikana en enään uskaltanut värjätä hiuksia noilla kaupan väreillä ja annoinkin oman värin kasvaa alta. Noh voitte vaan kuvitella miten kamalan näköistä se oli kun puolet päästä oli ruskeaa ja puolet kulunutta pinkkiä. Hyi olkoon.




Raskauden jälkeen marssin samantien ostamaan itselleni vaaleanruskean värin. Hiukseni eivät kuitenkaan tullut kovin vaaleiksi vaikka niin olisin toivonut. Päätin kuitenkin pitää tummemmat ruskeat hiukset. Nyt pari päivää sitten sain idean, että laitankin blondeja raitoja hiuksiini.


Laitettiin siskon kanssa mulle raitamyssy päähän ja alettiin pistämään oikein reippaasti niitä raitoja sinne hiuksiin.

Mun yllätykseksi sain todella vaalean luukin itselleni. Nyt hiukseni ovat aikalailla blondit, mitä nyt alahiuksissa näkyy ruskeaa niinkuin oli tarkoituskin.




Kerrankin mulla on sen väriset hiukset kun olen jo pitkään halunnut. Nyt vain odotellaan, josko mun hiukset kasvaisi sellaisiksi, kun ne joskus ennen hiusten leikkaustani olivat. Sitten mä olen erittäin tyytyväinen.

Mä melkein voisin sanoa, että raskauden aikana kadotin tyylini ihan kokonaan. Silloin kun käveltiin vaan kollarit jalassa ja joku lököpaita päällä.


Nyt olen taas alakanut hakemaan omaa tyyliäni takaisin. Päätinpä aloittaa sen näistä hiuksista. Toki kävin myös shoppaamassa yhtenä päivänä itselleni uudet vaatteet. Ihan vain päähän pistoksena, koska näytin erittäin typerältä kävellessäni kaupungille vanhoissa vaatteissani. Uudet vaatteet löytyivätkin nopeasti ja puin ne samantien päälleni ostettuani ne ;D



  
Ehkä mun on nyt vain uskottava, että kyllä se oma tyyli sieltä vielä joskus löytyy. Jos ei heti niin jossakin vaiheessa kuitenkin :)
    
                                                                      ♡ -Riikka

15 kommenttia:

  1. <3 Kyllä se sieltä taas pikkuhiljaa löytyy <3 Mä olen jokaisen raskauden ja pikkuvauvavaiheen jälkeen etsinyt sitä kadotettua tyyliä takaisin :D Ja kokeillutkin aika monenlaisia juttuja.
    Nyt on taas sitten kesänjäljiltä semmoinen olo että mitä nyt itelleni teen :D Tuntuu ettei ole mitään vaatteita jne.. Kait tää on yhtä hakemista koko elämän! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa toivon niin :D Joo sellasta tää elämä vähän on, aina tuntuu ettei mikään ole koskaan hyvin :D

      Poista
  2. Pakko sanoa ensiksi että ihana banneri <3 Ja joo itsekin oon hukannut oman tyylin kokonaan, tosin en ole koskaan ostellutkaan vaatteita mitenkään kovin harkiten. Se on sitä että kävelee henkkamaukkaa ja ostaa jokun kivan näköisen paidan ja niitä sekalaisia paitoja löytyy sitten kaapista vaikka millä mitalla. Pitäisi itsekin oppia satsaamaan muutamiin hyviin vaatteisiin mitkä sopivat monella tapaa eikä aina mennä sieltä mistä aita on matalin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itse valitsin kuvat ja Aleksin sisko väsäsi sen mulle ♡

      Hei sullahan on tosi ihania vaatteita ja hyvä tyyli :o Joo helpointa on aina kävellä noihin halpis kauppoihin ja ostella paljon vaatteita ja sitten loppujen lopuksi huomata, että mikään ei sovikkaan keskenään yhteen :'D

      Poista
  3. Täällä etsitään myös sitä omaa tyyliä edelleen. Vaatekaappi huutaa tyhjyyttään ja sinne pitäis saada täytettä, mutta kaupoilla käydessä en sitten meinaa löytää just sitä mitä haen...ehkä oon vaan liian ronkeli. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin musta tuntuu, että tämä on kaikkien raskaana olleiden ongelma :D Ja joo niin se aina menee, että sulla on joku tietty asia minkä haluaisit, mutta sitä ei koskaan löydy juuri sellaisena :D

      Poista
  4. Sama homma molempien raskauksien jälkeen, oma tyyli ihan hukassa! Ehkä tän tokan jälkeen löytyi se minä vähän nopeammin mutta mutta.. onhan se tuskaa kun kaapissa ei oo mitään sopivaa, isoa ja pientä vaan eikä kaupoistakaan muka löydy mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, että edes nyt on oma tyyli löydetty, mä itse etsin sitä edelleen :D

      Poista
  5. Toi sun tukka on kyl tosi kiva raidotuksen jälkeen. Ite vedin pään syksyks tummaks ja hain uutta ilmettä laitattamalla myös kulmat ekaa kertaa vuosiin. Jotenkin sitä hukkaa itsensä aina noihin pyykkivuoriin, käytännöllisiin tummiin vaatteisiin ja kiiressä kyhättyyn ponnariin. Pitäs vaan muistaa käyttää aikaa ja rahaa itseensäkkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään kanssa näistä nyt paljon enemmän kun entisistä hiuksistani :)

      Kyllä pitää kaiken kiireen keskellä välillä löytyä aikaa myös itsensä hemmottelemiseen ♡ Mäkin pistin itselleni hiusten ja uusien vaatteiden lisäksi ripset :)

      Poista
  6. Kivalta näyttää sun uus tukka! Kuinka pitkäksi meinasit sitä kasvattaa?
    Itsekin haeskelin tässä uutta syystyyliä. Kävin kampaajalla, ja ai että tykkään näistä uusistä hiuksista enemmän kun niistä vanhoista vaalennetuista keltaisista :D Uusia vaatteitakin haalin melkoisen pinon, ehkä tyyli niissäkin sitten vähän muuttui...?! Pitäisikin kirjoitella omassa blogissa noista tyylijutuista joku päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla oli joskus sellaiset tissien alapuolelle ylettävät hiukset, sellaiset tahtoisin takaisin :D Toki ne oli kerrostetut.

      Kiva, että säkin olet uskaltautunut kokeilemaan uutta :) Välillä sitä ei uskalla kokeilla ja sitten vaan harmittaa kun aina on samannäköinen :D

      Mä en yleensä kirjoittele tälläisiä postauksia kun mun blogi käsittelee ehkä enemmänkin perhe aiheisia asioita, mutta kyllä välillä näitä erilaisempia postauksiakin mahtuu tänne mukaan :)

      Poista
    2. Käyn tsekkaamassa sun blogin, oletkon uusi tuttavuus :)

      Poista
  7. Hyvä postaus ja kohta mullekin taas ajankohtainen. Mamma-aikana ei todellakaan helpota se, että vaatteissa pitää myös useimmiten pystyä imettämään. Ja minusta suurin osa imetysvaatteista on luvalla sanoen tylsiä. Niinkuin äitiysvaatteistakin monet.

    Mulla taas kuumottais tuollainen ylipitkä polkka niinkuin sulla nyt on :) Mutta mun mies rakastaa pitkiä hiuksia ja minä rakastan mun miestä, joten ehkä pitäydyn näissä nykyisissä vielä ja vaihdan korkeintaan vähän väriä. Oon kyllä huomannut, että myös iän myötä ( yes, oon jo niin vanha), tyylikokeilut esim. hiuksissa on vähentyneet. Koska alan jo uskomaan, että tämä vaaleahko sopii mulle parhaiten. Tsemppiä tyylikokeiluihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä olen täysin samaa mieltä. Mistään ei meinannut löytyä sopivia ja kivannäköisiä äitiysvaatteita. Joutui änkäämään itsensä liian pieniin niihin "omiin" vaatteisiinsa niin, että maha pilkotti :D

      Eikäää ::D mulla ihan sama juttu. En edes uskaltais leikata hiuksia kun mies ei tykkää lyhyistä hiuksista :) Musta taas tuntuu, että haluisin vaihtaa väriä jatkuvasti :D Nyt kyllä rakastan näitä vaaleita hiuksia, jotka sain :)

      Poista