perjantai 25. syyskuuta 2015

Vastaukset kysymyksiin.

Pari postausta sitten pyysin teitä lähettämään minulle kysymyksiä ja sainkin pari varteen otettavaa kysymystä, joihin aion tässä nyt perehtyä.

Kiitos kysymysten lähettäjille siitä :)

Aloitetaanpas ensimmäisestä:

- Mikä on pahin pelkosi jos ei nyt oteta mitään lapsiin liittyviä asioita tähän mukaan?

× hmm pahin pelkoni on oikeestaan se, että minulle tai jollekkin muulle läheiselle sattuisi jotakin vakavaa. Jos sitä ei saa sanoa, niin pelkään ihan mahdottomasti hämähäkkejä, ampiaisia ja muurahaisia, hyi yök!

- Jos saisit 24 tuntia vapaa aikaa vain itsellesi, mitä tekisit? 

× Apua kuinka vaikea kysymys. Mä varmasti vain olisin rauhassa ja tekisin kaikkea mistä pidän. Vaihtoehtoisesti voisin mennä shoppailemaan ihan hullunlailla ;) Jos saisin päättää niin kaikkein mieluiten kuitenkin lähtisin Aleksin kanssa viettämään parisuhde aikaa jonnekkin hetkeksi  Se kun on nykyään vähän kortilla..

- Oletko tyytyväinen lapsi lukuun vai haluaisitko vielä lisää lapsia?

× Joo kyllä mä olen tyytyväinen! Mä oon aina halunut kaksi lasta ja luulen, että se riittää mulle oikein hyvin. Toki koskaanhan ei voi sanoa "ei". En tiedä mitä elämä tuo tullessaan.



- Millaiset on arki vaatteesi?

× Mä pukeudun mielestäni aika normaalisti ihan vain farkkuihin, toppiin ja huppariin tai johonkin neuleeseen.




- Kuinka paljon käytät itseesi rahaa kuukaudessa ja mitä ostat?

× Noh riippuu ihan kuukaudesta, mutta yleisesti mulla ei mene paljon rahaa itseeni. Silloin tällöin käyn ostamassa meikkejä, hiustarvikkeita, vaatteita ja muita kauneuteen liittyviä juttuja :D Herkkujakin tulee joskus ostettua >:) Olen enemmänkin sellainen, että ostelen mielummin lapsille ja Aleksille kaikkea kivaa kun itselleni :D

- Millaiset tulevaisuuden suunnitelmat sinulla/teillä on?

- Kerro haaveistasi ja tulevaisuuden suunnitelmistasi?

× Omat tulevaisuuden suunnitelmat varmasti ovat, että pääsisin lähtemään kouluun ja saisin itselleni ammatin, jota olen aina halunnut. En ole vielä uskaltanut miettiä mitään niin sanotusti suurempaa ihan OMAA haavetta..

Yhteisiin tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu omakotitalo, koira ja eiköhän haluta joskus vielä naimisiinkin mennä ♡

- Meneekö Eve päivähoitoon milloin?

× Näillä näkymin 2016 syksyllä, tytöt lähtevät päivähoitoon, kun mut kerran hyväksyttiin kouluun, johon olen aina halunnut :).

-Sinun ja Aleksin rakkaustarina?

× Jaahas :D Se on kyllä aika pitkä stoori, joten siitä pitäisi tehdä ihan oma postauksensa, mutta näin lyhyesti sanottuna baarista kaikki sai alkunsa ;)

- Millainen olet äitinä?


× Rakastava, huolehtiva ja määrätietoinen.

- Kaikilla meillä on jonkinlainen mielikuva siitä, millainen äiti meistä tulee kun saadaan lapsia. Muuttuiko käsityksesi siis lapsien saannin jälkeen? (Jos et ymmärtänyt niin esimerkkinä että itse aattelin sosettaa kaikki ruuat ja ranskalaisia en ikinä antais pienelle mut eipäs mennytkään noin :D)

× Joo siis onhan näitä vaikka mitä, mutta päälimmäisenä varmaan juurikin, että karkkia ja muita tälläisiä herkkuja en halunut antaa ennen kuin Evelyn on isompi. Noh toisin meni.

Ajattelin myös olevani tiukempi äiti joissakin asioissa missä en todellakaan olekkaan tiukka :)

- Kuvittele, että voisit lähettää ajassa taakse päin jonkun esineen. Minkä esineen lähettäisit, kenelle sen lähettäisit ja mihin tilanteeseen?

× Voi apua taas! Mietin tätä kysymystä todella kauan ja en oikeen vieläkään saannut mitään kunnon vastausta aikaiseksi.

Lähettäisin varmaan eräälle rakkaaksi tulleelle ihmiselle, jonkun asian joka muistuttaa häntä minusta. Hän on lähtenyt jo pois tästä maailmasta, joten se on hieman hankalaa. Tulee kyllä kyyneleet silmiin tässä kysymyksessä kun edes mietin omaa vastausta tähän :(

                           ♡ -Riikka

2 kommenttia:

  1. Hei sä teit tän jo! Kivoja vastauksia oot laittanut :) Toi viimeinen.. ♡♡

    VastaaPoista