maanantai 23. marraskuuta 2015

Ylläri pylläri joulukalenteri!

                       Arvatkaas mitä?

Tänään on marraskuun 23 päivä ja enään joulukuun ensimmäiseen on aikaa 8 päivää!

Se mitä tulin tänne teille kertomaan on, että mä olen päättänyt aloittaa joulukuun ensimmäisestä päivästä pitämään teille joulukalenteria!

Siis joka päivä 24 päivän ajan, saatte käydä blogissani avaamassa yhden luukun.


Onko täällä muita bloggaajia, jotka aikovat pitää blogissaan joulukalenteria?

Toki voi olla hieman haastavaa ehtiä joka päivä tänne kirjoittelemaan, mutta mä nyt kuitenkin halusin vähän haastaa itseäni ja näyttää itselleni, että kyllä se onnistuu. 

Ainahan postauksia voi hieman ajastaa ja kirjoittaa etukäteen.

Nyt kuitenkin mä lähden peiton alle ja kääriydyn myös vilttiin, jotta tämä ikävä flunssa katoaisi pikku hiljaa.

Hyvää yötä kaikille ja joulukuun ensimmäistä päivää odotellessa :)

                            ♡ -Riikka

8 kommenttia:

  1. Mä olen suunnitellut, mutten ole vielä ihan varma. :) Vielä on onneksi hetki aikaa. Aiheita kyllä on, mutta se kerkeääkö niin on sitten asia erikseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva juttu :) Koitappa ehtiä, haluisin niin päästä lukemaan muidenkin kalentereita :))

      Poista
  2. Mä pidin joskus joulukalenteria blogissa ja se oli itelle kyllä liian raskasta :D Mutta innolla seurailen sun kalenteria! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäkin oelkään, mutta aina saa kokeilla. Mulla on jo paljon valmiiksi mietittynä onneksi :))

      Poista
  3. Kiva idea <3 tuun kyllä seuraamaan sun kalenteria :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on suht tuore blogi, eikä vielä julkisia lukijoita mutta silti ajattelin että teen blogiini joulukalenterin. Se löytyy täältä: http://maajanprojekti.blogspot.fi/p/joulukalenteri.html

    jouluisin terkuin, Maaja

    VastaaPoista