tiistai 3. marraskuuta 2015

Tiistain höpöttelyt.

Voi apua mä sanon!

Mulle pukkaisi juuri nyt ihan kamalasti kaikenlaisia menoja kun en ole itse edes ihan kunnossa. Mahavaivat ja korvakipu on edelleen meillä kyläilemässä. 

Tässä kuussa olisi bloggaaja tapaaminen noin puolessa välissä kuuta ja 21 päivä mua on pyydetty jo juhlimaan ihan muuten vain keilauksen, ulkoporealtaan ja baareilun merkeissä. Sitten lisätään soppaan vielä Redraman keikka ja muita tapahtumia.

Nyt on kyllä varmasti pakko sanoa suurimmalle osalle tapahtumista EI! 

Ensinäkin mä olen vielä kipeä, joten baari jutut ei oikein innosta, ennenkuin saan tietää mikä mulla on. Redramaa haluaisin mennä katsomaan, mutta sekin olisi baarissa :D Aleksi tuskin jää lasten kanssa useampana viikonloppuna ja en kyllä itsekkään mielellään halua lapsista olla erossa, vaikkakin Aleksi varmasti heidän kanssa pärjäisi.

Toisaalta taas haluaisin ehkä itsellenikin edes yhden vapaa illan pitkästä aikaa. Bloggaaja tapaamiseen aion tosiaan mennä, jos voinnissani nyt ei tapahdu mitään pahempaan suuntaan. Myös Redramaa mä haluaisin mennä katsomaan, mutta siitä on neuvoteltava Aleksin kanssa :) 


Muuten täällä onkin kaikki ihan kunnossa. Mä olen kotona sairaalasta ja nyt vain eletään taas päivä kerrallaan. Tänään oltiin Aleksin ja tyttöjen kanssa käppäilemässä ulkona ja poikettiin myös puistossa keinumassa ja laskemassa liukumäkeä. 

Oli maailman ihaninta nähdä, kuinka paljon Evelyn taas nautti puistossa olemisesta. Tyttö halusi keinua ja kuulinkin sanat "Ebe kivaa tässä" ja naurua päälle. Jos neiti halusi jonnekkin sanoi hän iloisesti, että "Ebe tonne vaikka" ja lähti viipottamaan sormi ojossa sinne minne halusi!

Arvatkaas muuten mitä muuta! Mun ihana pikkuinen Evelyn täyttää noin kuukauden päästä jo kaksi vuotta ja pikku hiljaa tässä täytyykin alkaa suunnittelemaan syntymäpäiviä. Mä olen jo innoissani miettinyt millaisen täytekakun aion tehdä, minkä aiheiset synttärit neidille pidetään ja mitä ostetaan Aleksin kanssa Evelynille kaksi vuotis lahjaksi :)

Sitä ennen kuitenkin vietetään vielä isänpäivää tämän viikon sunnuntaina ♡

                           ♡ -Riikka


6 kommenttia:

  1. Ihana Evelyn.♥
    Siellä riittäisi ohjelmaa. :) Mä niin tahtoisin siihen tapaamiseen, mutta pahoin pelkään ettei Hugo kestäisi sitä reissua vielä. :( Matka on sen verran pitkä..

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Joo ja vähän liiankin kanssa :D

      Voi ei, mä niin haluaisin tavata teidät ♡ :) Mä en ota Emilyä varmaan ainakaan mukaan, koska Emily vihaa vaunuissa olemista ja täältä on noin tunti matkaa junalla, tosin varmasti vähemmän kun teiltä, mutta jokatapauksessa. Evelynin voisin ehkä ottaa mukaan! Koittakaa nyt kuitenkin päästä paikalle jos vain mitenkään mahdollista :)

      Itekkin meen sillä varsuksella, ettei ole mitään sairautta tässä.

      Poista
  2. Voi mikä Evelyn! ♡ Sulla riittäisi ohjelmaa, mutta mä oon kyllä sitä mieltä että oot ansainnut nyt kyllä sitä omaakin aikaa ! Joku kerta voidaa tehä vaikka niin et mä tuun tyttöjen kaa sinne ja pääsette aleksin kaa kahestaa ulkoilee :) Jos meinaa oikein oon ymmärtäny nii teillä ei iha hirveesti sitä kahdenkeskistä aikaa oo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon kanssa vähän sitä mieltä, mutta ku ei vaan osaa :D

      Joo ei oo tosiaan oikeestaan yhtään. Ollaan yhen kerran Emilyn syntymän jälkeen oltu kaks tuntia kahestaan :D Ois kyllä ihan mahtavaa päästä hetkeks johonkin ♡

      Poista
    2. Mä voin oikeesti joku kerta tässä tulla niin pääsette johonkii :) Otan tytöt kyllä sit mukaan nii jere pääsee sit johki kavereidensa kans :D katotaa tässä vaikka ennen joulua

      Poista
    3. Ois kyllä aika luksusta :D Toki sulla ois varmaan kädet ihan täynnä hoitoa :D

      Poista