maanantai 5. lokakuuta 2015

Ristiäisjärjestelyt part 2 :)

                                                                    Hip hei! 

Arvatkaas mitä? Lauantaina meidän neidillä on ristiäiset ja hän saa vihdoin ihan oman nimen <3 Enään meidän ei lauantain jälkeen tarvitse kutsua pikkuista Pätkikseksi vaan saamme kutsua häntä nimellä :)



Kaikki ristiäisiin alkaa olemaan nyt valmista. Kakku on tilattu ja muut leipomukset myös, koristeet ristiäisiin on tehty ja kynttilät, kukat, servetit ja niin edelleen on jo ostettu/tilattu valmiiksi. Pöytäliinat on tällä hetkellä ainot asia, jotka vielä puuttuvat, mutta sitäkään meidän ei Aleksin kanssa tarvitse miettiä, koska Aleksin vanhemmat ovat luvanneet meille ne ristiäisiin ostaa :) Tottakai meille jää vielä ostettavaksi kahvi, tee, keksit jne, mutta ne nyt ovat niin pieniä asioita, että ostokset ehtii vielä käydä perjantaina kaupassa hoitamassa.

Tytöille on ostettu mekot ja itselleni tilasin kengät, jotka pitäisi itseasiassa tänään saapua postissa. Mulla on myös oma mekko jo valmiina juhliin. Kun ristiäiset ovat ohi niin postausta tulee sitten erikseen missä näkyykin meidän vaatetus..

Mä olen jo aivan innoissani odottamassa mitä sukulaiset sanovat tytön nimestä :) Rakastan myös ylikaiken kaikkia juhlia, joten voitte vaan kuvitella kuinka odotan lauantaita.

Täytekakku tilattiin eräästä leipomosta ja kyllä on pakko sanoa, että vähän jännittää millainen siitä tulee. Evelynin syntymäpäiville tilattiin viime vuonna eräs kakku ja mun mielestä se ei ollut ihan sellainen mitä olin heille kuvaillut ja halunnut, vaikka kyllä se hieno silti oli. Tällä kertaa sitten ajattelinkin, että tilaan ristiäisiin kakun eräästä toisesta leipomosta. Katsotaan siis millainen kakku tällä kertaa tulee ja onko se sellainen kuin me toivotaan sen olevan :)

Ristiäisiin koristeiksi askartelin tälläisiä violetteja ja valkoisia pompomeja. Mun mielestä meidän vauva ei ole ehkä ihan niin vaaleanpunainen. Väriksi hänelle sopii enemmän violetti. Evelyn taas on niin vaaleanpunainen kun vain voi olla :D 



Perjantaina mun pitää muistaa hakea ristiäis paikalle avaimet, jotta päästään sinne lauantaina sisään. Lauantaina sitten kello 11:30 päästään laittamaan paikka kuntoon Aleksin ja mun porukoiden kanssa. Kello 13:00 alkaakin itse ristiäiset. Juhliin on kyllä mun laskelmien mukaan tulossa aika paljon porukkaa, joten täytyy vain toivoa, että kaikki mahtuvat mukaan.. Ylimääräisiä pöytiä ja tuoleja ollaan jo jouduttu paikan päälle ottamaan. 

Tarjoilija saatiin myös ristiäisiin mun porukoiden kautta, joten sillälailla meille on kyllä ollut aika helppoa tämä ristiäisten järjestely. Nyt vain odottelemaan lauantaita ja toivotaan, että kaikki menee hyvin :)

                                                                <3 -Riikka

9 kommenttia:

  1. Voi että, tuskin maltan odottaa minkä pikkuinen saa nimeksi.♥
    Juhlien järjestäminen on kyllä ihanaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii :) Luulen, että julkaisen vain etunimen täällä vaikka neidille tuleekin kaiken kaikkiaan kolme nimeä :)

      Se on!

      Poista
  2. Ihana pikku-Pätkis <3 Jännityksellä jäädään odottelemaan lauantaita :D <3

    VastaaPoista
  3. Sulle olis haaste. :)
    http://aitijamelukylanlapset.blogspot.fi/2015/10/blogisitarina-tassa-minun-tarinani.html

    VastaaPoista
  4. Oon lukenut tän postauksen vaikka kuinka monta kertaa ja aina on tullut keskeytys juuri kun oon yrittänyt kommentoida :D Mutta niin mä en malta oottaa mikä tytölle tulee nimeksi!!! IIIK ♡ Ja noi väri jutut on ihan hassuja, mun mielestä Helmi on ihan liila ja Henni on täysin turkoosi! :D ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enään ei tarvitse montaa päivää odottaa :D Niin on, miten tollasia edes voi olla.. Tosi hassua, että pikkuiset vain muistuttavat jotakin väriä :D

      Poista
  5. Hei,
    Kävin pyytämässä sua mukaan :
    http://napamassu.blogspot.fi/2015/10/meille-taysin-uutta-ja-jannittavaa.html

    Mukavaa viikonloppua ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiva! :)) Koitan ehtiä vastailemaan viimeistään meidän riatiäisten jälkeen, nyt pitää vähän kiirettä :D

      Kiitos samoin teille ♡

      Poista