torstai 5. helmikuuta 2015

Itkua ja raskaushuuruja.

Yleensä yritän pitää tämän blogin edes jollain tasolla positiivisena, mutta nyt saatte kyllä kestää pientä kiukuttelua.

Ai kamala, tänään on ollut taas sellanen päivä, että mä voisin raskaushuuruissani räjähtää olemattomiin. Musta tuntuu just nyt siltä, että haluaisin vain kaivaitua peiton alle ja olla siellä koko päivän, niin etten varmastikkaan räjähtäisi olemattomista asioista kenellekkään ja pahoittaisi heidän mieltä.

Evelyn on kiukutellut koko päivän millon mistäkin ja mä olen juossut pää kolmantena jalkana joka paikassa. Pitäisi varmaan munkin jo vähän alkaa rauhoittumaan, ainakin näin alkuraskaudesta. 

Tänään mua on vaan itkettänyt koko päivän, en kuitenkaan ole vielä päästänyt sitä tulvaa valloilleen. Varmasti jossain vaiheessa aion itkeä niin paljon kun pystyn, jos saisin paremman olon itselleni. Ei vissiinkään ole mitään pelkkää sanontaa vain, että mielialat heittelevät raskauden aikana. Sen olen kyllä tämän päivän aikana huomannut! 

Mutta nyt mä aion hetken levätä tämän ilkeän oloni kanssa kun Evelynkin on nukkumassa päiväunia.. Heipsu :)

                         ♡ -Riikka

2 kommenttia:

  1. Noi päivät on kyllä niin pepusta kun tuntuu et kaikki kaatuu niskaan ja mikään ei toimi. Raskaana toi olo vielä yli korostuu, tai ainakin mulla :D
    Mutta tsemppiä ja hali <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ja varsinkin just toi kun kaikki korostuu vielä enemmän ja tuntuu vaan, että voisi itkeä loputtomiin : D Onneks tänään on jo vähän parempi päivä (ainakin toistaseks). Kiitos sitä tarvitaan :))

      Poista