maanantai 24. marraskuuta 2014

Jouluaskartelua.

Tänään on tasan kuukausi jouluun. Meillä joulukoristeluiden laitto ikkunoihin ja oviin jne aloitetaan vasta Evelynin syntymäpäivien jälkeen. Tosin omatekemäni 3D-tähdet olen jo ripustanut ikkunoihin. Pitäisi lähteä tuonne kellariin hakemaan joulukoristeita. Saa nähdä kuinka paljon joudun häkkikellarissamme rymyämään ennenkuin sieltä mitään löytyy :D Yllättäen Aleksin auton sekä kesä-, että talvirenkaat ovat häkkikellarin oven edessä, joten saan varmasti käteni mustaksi ennenkuin löydän jolukoristeita.

 
Mä olen edelleenkin innoissani tulevasta joulusta. Me ei vielä tiedetä missä ja miten joulua vietetään, mutta eiköhän sekin selviä tässä joulukuun aikana. Olen saanut tänään askarreltua 4 tonttua ja kaksi lumiukkoa, jos vaikka oviin näitä pistäisi :)






 

Okei okei.. Nämä lumiukot suoraan sanoen vähän pissi, kun tein ne entisestä tapetista, joka yllättäen oli vähän rullalla. Niimpä laitoin painoksi niiden päälle kaikkea mahdollista, joten koittakaa kestää.

Rakastan yli kaiken sitä joulun tunnelmaa kun kaikki ollaan yhdessä ja on rauhallista. Syödään hyvin ja availlaan lahjoja, ja ennen kaikkea vietetään aikaa yhdessä.

Kuka muu tykkää joulusta?? Onko teillä mitään joluperinteitä?

                             ♡ -Riikka



2 kommenttia:

  1. Voi noi punaset tontut on ihanan perinteisiä!!!!!=)
    Mä rakastan joulua kanssa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :)

      No hyvä, että joku edes, mä olen tuntenut välillä itseni niin tyhmäksi kun tuntuu, että oon ainut joka vielä aikuisiässäkin pitää joulusta :D

      Poista