torstai 12. kesäkuuta 2014

Asioita itsestäni haaste.

Tehtävänanto: Paljastan itsestäni asioita.

Elikkä mä ajattelin nyt tehdä tälläisen haasteen, jonka itse olin saannut joskus tuonne facebookin puolelle.. Kysymyksiä on aika laidasta laitaan ja haastan kaikki muutkin tähän jotka eivät ole vielä tätä tehneet :)

Jospa saataisiin irti vähän enemmän myös blogin kirjoittajasta.. Nämä asiat eivät niinkään liity siihen omaan lapsoseen, mutta on kai se hyvä tietää kirjoittajastakin jotain :)

 Aloitetaanpas siis:

 Voisitko seurustella jonkun seitsemän vuotta vanhemman kanssa? -  No tähän ensimmäiseen kysymykseen mun tuskin tarvitsee miettiä vastausta, koska olen jo parisuhteessa. Mutta mun mielestä sillä iällä ei niinkään ole merkitystä jos vaan on jollainlailla samassa elämäntilanteessa.

Oletko mustasukkainen? -  Olen kyllä valitettavasti, joskus vähän liiankin ja joskus taas en yhtään.

Oletko hyvä peittämään oikeat tunteesi? - Hmm kyllä mä oon yleisesti sillasilta ihmisiltä jotka ei tunne mua ihan super hyvin. Omalta perheeltä en osaa oikeestaan salata mitään tai edes halua.

Mainitse yksi asia, jota odotat innolla? - Sitä, että Evelyn oppii ryömimään tai konttaamaan ja tietenkin sitä, että kuulen kun Eve sanoo ensimmäisen kerran "äiti" :) MAM MAM MAA jo hoetaankin :)

 Lempi lomakohteesi? - Tää on vaikee, koska haluaisin matkustaa vähän joka paikkaan. mutta luulen, että kyllä se sinne Japaniin tai Italiaan kallistuisi.

Miltä hiuksesi näyttävät tällä hetkellä? - Punaisilta ja auki olevilta, ehkä vähän sekaisin :D

Voisitko olla kuukauden puhumatta parhaalle ystävällesi? - en voisi.

Luuletko että joku ajattelee sinua tällä hetkellä? - jaa-a no sitä en tiedä.

Kerro paidasta, joka on ylläsi? - Tällä hetkellä mulla on musta toppi ja sen päällä sellainen ruskea pitkähihainen.

Mikä on viimeinen juoma ja ruoka jonka söit? - Perinteinen makarooni ja jauheliha ja teetä hörpin äsken :)

Oletko ikinä toivonut omistavasi jotakin toista sukunimeä? - No siis joo olen, mutta oon myös ihan tyytyväinen tämänhetkiseen sukunimeen.

Onko vanhempasi suojelevaisia sinua kohtaan? - Noo isä ehkä enemmänkin. Ei sekään enään niin suojelevainen ole kun ennen :)

Aiotko noudattaa samoja periaatteita lapsesi kanssa kun sinun omat vanhempasi kanssasi? - En aio noudattaa. Ei sillä, että mua olisi kasvatettu huonosti päinvastoin, mutta mä olen päättänyt olla juuri oma itseni, vetää rajat Evelynille sellaisiksi etteivät ne ole liian tiukat eivätkä myöskään liian periksi antavat. Haluan kasvattaa oman lapseni juuri niinkuin minusta hyvältä tuntuu. Rakkaudella ja huolenpidolla <3

Mulla ja Aleksilla on todella samanlaiset kasvatusmetodit, jos sen nyt voi niin sanoa. Ainakin meidän puheidemme perusteella. Sitä ei sitten tiedä miten se todellisuudessa toimii kun Evelyn on isompi ja tulee niitä vastoinkäymisiä.

Tykkäätkö saada isoja haleja? - Kyllä mä tykkään ja niin tykkää muuten Evelynkin :D

Mitä teit kello 8 tänä aamuna? - Heräsin Evelynin kanssa ja menin vaihtamaan tyttösen vaippiksen :)

Kuka on sinulle tärkein ihminen? - Ääk mulla on niin paljon tärkeimpiä ihmisiä, joten vastaan tähän vaan tylsästi, että perhe ja ystävät.

Oletko puhelias vai vetäytyvä? - Puhelias.

Nuin se oli siinä. Kestipäs kauan vaikka olikin aika helppoa vastata näihin. Nyt Evelyn alkoikin tuolla huutelemaan kun heräsi päikkäreiltä, joten mun täytyy poistua Heipsu :)


                               ♡-Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti