maanantai 31. lokakuuta 2016

Kohta on Joulu!

Huomenna on lokakuu taputeltu ja siirrymme marraskuuhun. Siitä eteenpäin onkin enään kuukausi jouluun! Mä olen taas kerran joulusta ihan innoissani. Mulla on paljon kaikkia hyviä askarteluideoita ja jos vaan saisin niin meidän kodissa olisi varmasti jo vaikka mitä jouluhömpötyksiä :D Luulen, että täällä muut laittavat vielä hieman tässä kohdassa vastaan :D

Luvan joulukoristeiden laittoon olen saanut joulukuun ensimmäinen päivä, mutta taidan tässä kamalassa joulukuumeessa ottaa varaslähdön edes parilla päivällä! Joululahjojen miettimiseen saatika ostoon en ole vielä kerennyt paneutua. Mulla on joka päivä niin kiire, että tuntuu kuin päivää olisi vain pari tuntia. Olen jopa miettinyt jääkö mulle aikaa enään blogille vai olisiko tässä kohdassa pidemmän tauon paikka? 

Joulukalentereiden ostot olisi kohta edessä. Mä olen vähän miettinyt, että tänä jouluna voisin jättää suklaakalenterit ostamatta ja tehdä joulukalenterin joko itse tai ostaa kaupasta jonkinlaisen tavara-, tai kuvakalenterin. Evellä tosiaan on muutenkin maitokielto, joten suklaakalenterin osto ei edes onnistuisi. Ajattelin tehdä Evelynille kalenterin, jossa on joka päivälle joku helpohko arvoitus ja arvoituksen löydyttäessä siellä odottaa joku kiva asia tai vaihtoehtoisesti kalenterin, jossa joka päivälle on jotakin kivaa yhteistä tekemistä, kuten pipareiden leivontaa, joulukuusen koristelua ja joulupukille lahjalistan kirjoittamista :)

9.12 myös meidän Evelyn täyttää 3-vuotta. Tuntuu, että hän on jo niin iso tyttö, osaa kaikenlaista ja on mielestäni tosi fiksu. Pienihän toinen vielä on ja välillä onkin hauskaa sanoa häntä äidin vauvaksi, neiti ei vaan ole ihan samaa mieltä asiasta, koska siskohan se vauva on (taapero oikeasti hänkin :D).

Onneksi nyt mun ystäville on tulossa vauvoja ja osalle heistä on jo vauva syntynytkin, niin pääsen verestämään vauvamuistoja ja haistelemaan vauvantuoksua ilman vauvakuumetta (toivottavasti). Kaiken kukkuraksi käyn koulua, joten tässä kohdassa on oikein hyvä olla ilman sitä vauvakuumetta :D Kahdessa on meille riittävästi hommaa pitkäksi aikaa :)

                                                           <3 -Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti