perjantai 1. tammikuuta 2016

2016-vuosi on vaihtunut ( Kaikki muumifanit lukekaa kesäkuun kohta postauksesta ;))

2016-vuosi on nyt alkanut ja tälle vuodelle on taas odotettavissa paljon kaikkea.

Nyt tammikuussa mä olen luvannut itselleni, että rajoitan herkkujen syöntiä ja syönkin niitä vain kerran viikossa, jos edes silloin.

Helmikuussa olisi mun 23-vuotis syntymäpäivät. Ai kamala kuinka lähellä 25-ikävuotta mä jo olen. Ei sillä, että siinä olisi mitään pahaa, mutta jotenkin tuntuu oudolta kun aika on mennyt näin nopeasti, myös oman ikäni kohdalla.

Maaliskuusta ei vielä ole mitään tietoa. Toivottavasti olisi ihana kuu tulossa. Silloinhan lähennelläänkin jo kevättä!

Huhtikuussa on paljon mun ystävien syntymäpäiviä, joita varmasti vietämme kaikkien kanssa. Myös mun pikkuveljellä on syntymäpäivät. Voi kuinka iso sekin jo on :)


Toukokuusta ei ole vielä oikeastaan mitään tietoa, eikä sille kyllä vielä ole suunnitelmiakaan.

Kesäkuussa Aleksilla on syntymäpäivät ja aika monella alkaa lesäloma. Kesällä tehdään varmasti jotakin kivaa. Toivotaan, että tänä vuonna tulisi lämpimämpää kuin viime vuonna ♡

24-26 kesäkuuta, Espoossa järjestetään myös muumifestivaalit, jonne meidän on tietenkin ihan pakko päästä tyttöjen kanssa! :) Muumifestivaalien sivuille pääsette tästä linkistä Klik !

Heinäkuussa toivottavasti vain ollaan ja nautitaan kesästä. Otetaan aurinkoa ja käydään uimassa. Se jää taas nähtäväksi säiden osalta, mutta näin ainakin toivon, vaikka olenkin talvi ihmisiä. 

Tässä kuussa on myös mun toisen pikkuveljen syntymäpäivät ja mittariin tuleekin jo huimat 18-vuotta!

Elokuussa mä lähden kouluun. Sain siis koulupaikan viime vuonna ja lykkäsin sen aloittamista 2016 vuodelle. Silloin tyttöjen olisi joko tarkoitus lähteä perhepäivähoitajalle, päiväkotiin tai vaihtoehtoisesti, joku meidän sukulaisista hoitaisi tyttöjä. Sitä ei vielä tiedetä, mutta päiväkoti paikkaa ollaan jo molemmille tytöille haettu.


Tässä kuussa meidän pikku emily täyttää myös 1-vuoden ♡

Syyskuussa vietetään mun isoveljen ja isosiskon syntymäpäiviä.

Loka-marraskuu on myös aika auki vielä, mutta se menee varmasti joulukuuta ja muutenkin joulua odotellessa, niinkuin viime vuonnakin :D

Joulukuussa on Evelynin 3-v syntymäpäivät♡ Silloin aletaan myös hössöttämään joulusta. Laitetaan joulukoristeita, lähetettään joulukortteja, leivotaan ja odotetaan joulupukkia.

Mutta nyt kuitenkin nautitaan tästä alkavasta vuodesta 2016 ja keskitytään päivä kerrallaan elämiseen :)

                           ♡ -Riikka



4 kommenttia:

  1. Sulla tuntuu olevan jo paljonkin suunnitelmia :D Mä en osaa ajatella edes kevättä vielä, haha :D Mutta mukavaa uuttavuotta sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo :D Ei kai sitä tarvikkaan osata, mä oon vähän tällänen, että pitäis olla aina kamalasti kaikkea :D

      Kiitos samoin sinne ♡

      Poista